Producenci

W trosce o naszych klientów zawsze staramy si─Ö dobiera─ç najlepszej jako┼Ťci produkty spe┼éniaj─ůce wymagania nawet tych najbardziej wybrednych. W zwi─ůzku z tym nasz asortyment to tylko i wy┼é─ůcznie najlepsi w┼éoscy producenci z ca┼éego pó┼éwyspu. Poni┼╝ej przedtsawiamy presti┼╝owe firmy, których produkty mo┼╝ecie Pa┼ästwo znale┼║─ç w naszej ofercie.

1.De Cecco 

 

 Firma powsta┼éa w 1886 roku i zosta┼éa za┼éo┼╝ona przez braci De Cecco w ma┼éym miasteczku Fara San Martino w Abruzzo - centralnym regionie W┼éoch. Nicola De Cecco rozpocz─ů┼é swoj─ů produkcj─Ö m─ůki w kamiennym m┼éynie zanim jeszcze powsta┼éa pierwsza fabryka makaronu. Niegdy┼Ť makaron by┼é suszony na s┼éo┼äcu a┼╝ do momentu, w  którym Filippo De Cecco opracowa┼é metod─Ö suszenia w niskiej temperaturze pozwalaj─ůcej na szybsze wysychanie makaronu (w ci─ůgu 24 godzin), co jednocze┼Ťnie wp┼éyn─Ölo na udoskonalenie jako┼Ťci produktu, który sta┼é si─Ö odporny na niekorzystne dzia┼éania czynników pogodowych. W 1908 firma przyj─Ö┼éa znane nam do dzi┼Ť logo , które mia┼éo symbolizowa─ç prostot─Ö, ale i zami┼éowanie do tradycji - wiejsk─ů dziewczyn─Ö trzymaj─ůc─ů snopy pszenicy.

Niestety, podczas II wojny ┼Ťwiatowej fabryka zosta┼éa totalnie zniszczona przez naloty niemieckich bombowców, ale po nied┼éugim czasie odbudowano j─ů na nowo - ju┼╝ w 1950 roku. De Cecco zako┼äczy┼éo budow─Ö swojej nowej fabryki w Pescarze, która teraz mia┼éa sprosta─ç znacznie wi─Ökszym wymaganiom, jakim by┼é wzmo┼╝ony popyt na makaron zaraz po wojnie. 

W 1980 powsta┼é nowy obszar produkcyjny w Fara San Martino, który podwoi┼é produkcj─Ö firmy. W 1986 firma zacz─Ö┼éa pod─ů┼╝a─ç w nieco innym, dot─ůd nieznanym kierunku, tworz─ůc swoj─ů w┼éasn─ů mark─Ö oliwy z oliwek, co by┼éo dopiero pocz─ůtkiem transformacji. Dzi┼Ť mo┼╝emy zauwa┼╝yc, i┼╝ oferta De Cecco znacznie si─Ö rozszerzy┼éa od tamtego czasu i na rynku jest dost─Öpnych wiele innych, nowych, ciekawych produktów tej marki: sosy, zbo┼╝a i produkty na bazie pomidorów.

De Cecco do producent nr. 1 we W┼éoszech, produkty w charakterystycznych niebiesko - ┼╝ó┼étych opakowaniach mo┼╝na spotka─ç niemal┼╝e w ka┼╝dym jednym sklepie we W┼éoszech.

O tym, jak pot─Ö┼╝na jest to firma ┼Ťwiadczy chocia┼╝by fakt, ┼╝e zatrudnia 1100 pracowników, produkcja dzienna makaronu si─Öga ok. 710 ton, posiada 19 linii produkcyjnych, a zu┼╝ycie m─ůki to a┼╝ 1500 ton dziennie! 

www.dececco.it

2.Divella 

Firma Divella trudni si─Ö produkc─ů pszenicy durum od ponad 120 lat. Patrz─ůc wstecz do 1890 roku zalo┼╝yciel firmy Francesco Divella zbudowa┼é wtedy swój pierwszy m┼éyn do mielenia ziarna w Rutigliano (zaraz obok Bari, po┼éudniowo - wschodnie W┼éochy). Samo serce Apuglii okaza┼éo si─Ö najlepszym na ca┼éym pó┼éwyspie miejscem do uprawy pszenicy. Celem firmy od samego pocz─ůtku by┼éo i jest przede wszystkim stworzenie dla klientów najwy┼╝szej jako┼Ťci  asortymentu, a g┼éównym priorytetem ci─ůg┼éa ewolucja technologiczna, która pomaga sprosta─ç najbardziej awangardowym metodom wspó┼éczesnej produkcji ┼╝ywno┼Ťci. Tradycja, do┼Ťwiadczenie, technologia to g┼éówne sk┼éadniki pysznych, najwy┼╝szej jako┼Ťci makaronów. 

Dzi┼Ť firma sk┼éada si─Ö z 3 nowoczesnych zak┼éadów: w Rutigliano, Noicattaro, gdzie codziennie jest mielone ok.120 ton m─ůki do produkcji 900 ton suchego makaronu, 35 ton ┼Ťwie┼╝ego makarony i 60 ton ciastek!

www.divella.it

 

3. Europi (Terramaris)

Zarówno na rynku w┼éoskim, jak i mi─Ödzynarodowym Europi to marka bardzo znana, specjalizuj─ůca sie w produkcji i sprzeda┼╝y szerokiej gamy produktów spo┼╝ywczych. Pod ogóln─ů nazw─ů kryj─ů si─Ö 3 marki ze wspóln─ů siedzib─ů w Reggio Emilia. Charakteryzuje si─Ö przede wszystkim tym, ┼╝e szczególn─ů wag─Ö przywi─ůzuje do surowców, które maj─ů stanowi─ç podstaw─Ö produkcji, drobiazgowych kontroli procesów produkcyjnych i efektownego zarz─ůdzania logistyk─ů tak, aby Europi w rzeczywisto┼Ťci by┼éa firm─ů doskona┼é─ů z punktu widzenia ogólnej jako┼Ťci. Z uwagi na to posiada nawet swój w┼éasny serwis kontrolny oraz laboratorium przeznaczone do analiz, za pomoc─ů których w skrupulatny i dok┼éadny sposób bada standardy i parametry. Oprócz doskona┼éej jako┼Ťci produktów Europi k┼éadzie du┼╝y nacisk na inwestycje w wizerunek firmy, co za tym idzie w marketing i logistyk─Ö. Firma korzysta z ogólnej powierzchni ok. 5000m kwadratowych , co pozwala równie┼╝ na bezpo┼Ťrednie sk┼éadowanie ┼Ťwie┼╝ych, wiejskich produktów. Co wi─Öcej, firma mo┼╝e si─Ö pochwali─ç bardzo g─Östo rozbudowan─ů sieci─ů przedstawicielstw handlowych, dzi─Öki czemu jest w stanie zrealizowa─ç zamówienia do 9 dni od momentu jego z┼éo┼╝enia. Ci─ůg┼ée, skuteczne poszukiwania najwy┼╝szych standardów jako┼Ťci we wszystkich fazach produkcji i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem zosta┼éo uwie┼äczone certyfikatami, takimi jak ISO 900L, BRC, IFS...

 

www.terramaris.it

 

4. Annalisa

Niezwyk┼éa pasja i dba┼éo┼Ť─ç o najmniejsze szczegó┼éy - jest to jedyna udowodniona recepta na sukces praktykowana od lat prze Annalis─Ö - wiod─ůc─ů firm─Ö na w┼éoskim rynku je┼Ťli chodzi o sektor rolniczy. Za┼éo┼╝ona zosta┼éa w po┼éowie lat 30 dzi─Öki niezwyk┼éej kreatywno┼Ťci rodzin Lodato i Senessi pochodz─ůcych z miasta Salerno. Annalisa wyewoluowa┼éa z czasem, ale wci─ů┼╝ przypomina nam o tradycyjnych smakach, którym powinni┼Ťmy by─ç zawsze wierni. Swoj─ů obecno┼Ť─ç podkre┼Ťla poprzez ci─ůg┼éy rozwój i poszerzanie grupy konsumentów. W 1965 pojawi┼é si─Ö pomys┼é konsolidacji, wynikiemm czego firma przekszta┼éci┼éa si─Ö w spó┼ék─Ö o stale rosn─ůcym postepie je┼Ťli chodzi o obecno┼Ť─ç na rynku mi─Ödzynarodowym, posiada ju┼╝ ok. 50% udzia┼éów w eksporcie na rynku mi─Ödzynarodowym: produkty Annalisa s─ů eksportowane do ponad 50 firm zaczynaj─ůc od Europy, ko┼äcz─ůc na Azji, Ameryce i Oceani. Rozwojowi firmy sprzyjaj─ů przede wszystkim znacz─ůce inwestycje w innowacje technologiczne, a tak┼╝e sta┼éa rozbudowa i adaptacja dwóch plantacji w Castel San Giorgio (80 000m2) i Oliveto Citra(25 000m2) w celu osi─ůgni─Öcia wysokich standardów  na krajowym, ale i równie┼╝ mi─Ödzynarodowym poziome: wszystkie cykle produkcyjne zosta┼éy certyfikowane jako┼Ťci─ů ISO 9001: wp┼éyw ┼Ťrodowiska na procesy i przetwarzanie surowych materia┼éów zosta┼éo równie┼╝ certyfikowane ISO 14001. Jako┼Ť─ç i ┼Ťwie┼╝o┼Ť─ç produktów Annalisa ┼é─ůcz─ů si─Ö integralnie ze standardami bezpiecze┼ästwa i maksymalnej higieny, co harakteryzuje praktycznie ca┼éy proces produkcji: poprzez uwa┼╝ne selekcjonowanie wolnych od OMG warzyw, ro┼Ťlin str─ůczkowych i owoców rosn─ůcych na obszarach zintegrowanych upraw, ko┼äcz─ůc na procesie dezynfekcji i pasteryzacji co daje mo┼╝liwo┼Ť─ç konserwacji produktów o cechach organoleptycznych bez dodatkowych chemikaliów. Produkty s─ů pakowane w dogodnej formie, konserwowane i transportowane: ka┼╝da z tych faz jest monitorowana zgodnie z kryteriami weryfikowalno┼Ťci. Efekt tych wysi┼éków jest zawsze ten sam - idealny smak produktów.

 

 

 

www.annalisa.it 

5. Casa Rinaldi (Alis)

Firma Alis zosta┼éa za┼éo┼╝ona w 1979 roku jako odzwierciedlenie pasji rodziny Rinaldi do tradycyjnego octu balsamicznego z Modeny. Dzi┼Ť firma nadal postrzegana jest jako presti┼╝owy producent wyposa┼╝ony w ró┼╝ne produkty si─Ögaj─ůce niekiedy XVI i XVII wieku. W 1990 tradycyjny ocet balsamiczny Casa Rinaldi zasta┼é nagrodzony Trofeo del Ventennale, najwy┼╝sz─ů nagrod─ů w danej dziedzinie i równie┼╝ dyplomem Migliore del Migliori (najlepszy z najlepszych) i zachowa┼é swój tytu┼é mistrza ┼Ťwiata a┼╝ do roku 2010. Po wielu sukcesach na rynku w┼éoskim Alis zacz─Ö┼éo rozwija─ç si─Ö bardziej na rynku mi─Ödzynarodowym, udowadniaj─ůc tym samym swoj─ů otwarto┼Ť─ç, szczególnie je┼Ťli chodzi o gam─Ö firmowych produktów i niezwyk┼é─ů dba┼éo┼Ť─ç oraz uwag─Ö okazan─ů swoim klientom. Rok 2009 okaza┼é si─Ö by─ç szczególnym rokiem dla Alis i aby uczci─ç swoj─ů 30-st─ů rocznic─Ö prowadzonej firmy , postanowiono zmodernizowa─ç obecny asortyment - teraz mia┼é by─ç on bardziej wyszukany, elegantszy, nowocze┼Ťniejszy z wyra┼║nym, w┼éoskim stylem. Nowy asortyment zawieraz wszystkie najbardziej lubiane, w┼éoskie produkty : ocet balsamiczny - symbol tradycji kulinarnej Modeny , oliwy extra vergine - typowy produkt kuchni ┼Ťródziemnomorskiej, równie┼╝ niespotykane do tej pory linie produktów, takich jak miód z papryk─ů chilli, sól o smaku cytryny itp. 

 

www.casarinaldi.it

 

6. Biolevante

Historia Biolevante zacz─Ö┼éa si─Ö na ziemi ca┼éowanej promieniami s┼éo┼äca i os┼éoni─Ötej kusowymi kamieniami...perfekcja i prostota to jest to, czego oliwki najbardziej potrzebuj─ů, aby rosn─ů─ç i dojrzewa─ç przy ca┼ékowitej zgodno┼Ťci z natur─ů i rytmem naturalnego wzrostu. Te wszystkie czynniki, jak i do┼Ťwiadczenie sprawiaj─ů, ┼╝e te rzadkie  owoce ziemi rosn─ů bed─ůc jednocze┼Ťnie efektem nieko┼äcz─ůcego si─Ö cyklu ┼╝yciowego, który ka┼╝da oliwka posiada ┼╝yj─ůc z sezonu na sezon. Rytualna si┼éa i odwaga to jest to, co zapewnia ca┼ékowit─ů ochron─Ö  drzewom oliwnym. Na obszarze Castel del Monte, w centrum w┼éoskiego Mezzogiorno, tradycja rodzinna bazuje na g┼é─Öbokiej mi┼éo┼Ťci i dba┼éo┼Ťci o drzewa oliwne, które s─ů niezb─Ödne do produkcji  "zielonego z┼éota" - oliwy extra vergine, naturalnego produktu  stworzonego na czerwonej glebie Murgia. Wszystko to, co dobre zawdzi─Öczmy mocno ┼Ťwiec─ůcemu s┼éo┼äcu i naturalnej, kamiennej konserwacji - sposoby uprawy, które stanowi┼éy niegdy┼Ť tajemnic─Ö dawnych czasów. Ta niezwyk┼éa sztuka uprawy  jest ┼Ťci┼Ťle strze┼╝ona przez 5 pokole┼ä: reprezentuje j─ů rodzina Cassetta, która sta┼éa si─Ö symbolem uprawy po┼éudniowych oliwek. Ojcem za┼éo┼╝ycielem firmy by┼é Nicola, który w 1902 roku wspólnie ze swoj─ů rodzin─ů zdecydowa┼é si─Ö zainwestowa─ç w olejarni─Ö w Andri. Po ponad wieku, aby zachowa─ç dawn─ů tradycj─Ö, która ci─ůgle by┼éa ┼╝ywa, poszczególne rody strzeg┼éy i chroni┼éy olejarni Tenuta Levante. Rodzina Cassetta i ich olejarnie s─ů punktem odniesienia dla mi─Ödzynarodowej produkcji oliwek, wszystko dzi─Öki opartej na tradycyjnych metodach i zwyczajach produkcji, ale jednocze┼Ťnie na nowoczesno┼Ťci. Jest to silna i pe┼éna sukcesów firma, która patrzy w przysz┼éo┼Ť─ç, przygl─ůdaj─ůc si─Ö równie┼╝ uwa┼╝nie przesz┼éosci: tak mo┼╝na sprecyzowa─ç Biolevante. Od tradycji do innowacji, przechodz─ůc wszystkie kontrole jako┼Ťci "zielonego z┼éota" Puglii zarówno je┼Ťli chodzi o uprawy jak i ca┼éy proces produkcji. Zgodnie z tym, co przedstawiaj─ů nam statystyki, Biolevante jest szybko i stale rosn─ůc─ů rzeczywisto┼Ťci─ů. Taki rozwój zawdzi─Öcza g┼éównie szczególnemu skupieniu na jako┼Ťci, niezawodno┼Ťci i nawi─ůzywaniu silnych stosunków z kontrahentami. Idealna kombinacja, która sprawi┼éa, ┼╝e Biolevante jest pojedynczym liderem w dziedzinie oliw, zaczynaj─ůc od upraw, ko┼äcz─ůc na produkcji. Najwa┼╝niejszymi i nabardziej sukcesywnymi si┼éami Biolevante jest pasja, niezawodno┼Ť─ç i wyrazisto┼Ť─ç na rynku. Jest to model eksportera z W┼éoch produkuj─ůcego nie tylko dla rynku europejskiego, ale nawet dla USA czy Australii.

Tradycja i technologia - to s─ů 2 s┼éowa, które mimo w─ůtpliwo┼Ťci s─ů ze sob─ů ┼Ťci┼Ťle powi─ůzane i sprawiaj─ů, ┼╝e olejarnie  Tanuta Levante s─ů symbolem w tej konkretnej dziedzinie. Produkcja "zielonego z┼éota" zaczyna sie od szczególnej dba┼éo┼Ťci o gleb─Ö i potrzeby drzew oliwnych. Z ogromnym poszanowaniem dla natury oliwki s─ů zbierane wed┼éug najbardziej tradycyjnych technik znanych od przesz┼éo pokole┼ä.

 

www.oliobiolevante.it

 

 

7. Sifor

Firma powsta┼éa w okolicach Palermo w 1989 roku na bazie do┼Ťwiadczenia 3 osób, które znalaz┼éy sposób na to, jak rozwin─ů─ç i wzmocni─ç to , co mia┼éa do zaoferowania natura i jej wysokiej jako┼Ťci surowce. W mie┼Ťcie Belmonte Mezzagno w urokliwej dolinie Landro, w┼Ťród zapachu sadów owocowych i kwiatów pomara┼äczy Giovanni Pietro Pastoia za┼éo┼╝y┼é Sifor, firm─Ö powsta┼éej z pasji i mi┼éo┼Ťci do ziemi i jej owoców oraz do┼Ťwiadczenia przekazywanego z pokolenia na pokolenie. Firma zawsze by┼éa znana ze swojej dobrej jako┼Ťci i spójno┼Ťci. 

Pocz─ůtkowo jej dzia┼éalno┼Ť─ç opiera┼éa si─Ö g┼éównie na pakowaniu i sprzeda┼╝y ┼Ťwie┼╝ych serów pecorino produkowanych przez lokalnych pasterzy. W 1993 roku , dzi─Öki intensywnej i ci─Ö┼╝kiej pracy oraz pasji popyt na sery wci─ů┼╝ wzrasta┼é, dlatego te┼╝ z czasem postanowiono rozszerzy─ç i dokona─ç restrukturyzacji spó┼éki poprzez budow─Ö magazynu przystosowanego specjalnie do dojrzewania serów.  

 www.sifor.it

 

 

 

 

8. San Michele

Firma jest po┼éo┼╝ona w samym sercu Parku Narodowgo, 796m n.p.m., w odleg┼éo┼Ťci kilku kilometrów od lasów Umbrii o typowo górskim krajobrazie. Za┼éo┼╝ona zosta┼éa w 1988 roku i opiera si─Ö na najbardziej tradycyjnych metodach produkcji, dzi─Öki czemu mo┼╝e zagwarantowa─ç niezrównan─ů jako┼Ť─ç swoich produktów. Tajemnic─ů smaku w─Ödlin San Michele jest równie┼╝ dok┼éadna i skrupulatna selekcja surowego mi─Ösa. 

Wyj─ůtkowa jako┼Ť─ç mi─Ösa, kompetentni pracownicy, dobrze zorganizowany system dystrybucji w po┼é─ůczeniu z bardzo restrykcyjnymi kontrolami jako┼Ťci sprawia, ┼╝e San Michele jest czo┼éowym producentem je┼Ťli chodzi o wysokiej jako┼Ťci produkty, które s─ů w stanie zadowoli─ç nawet najwiekszych smakoszy.

 

www.san-michele.it

 

9. Delizia 2000

Delizia 2000 z siedzib─ů w Trinitapoli jest jednym z najbardziej znanych producentów specjalizuj─ůcych si─Ö w prztwórstwie owoców i warzyw. Delizia to równie┼╝ firma, która do produkcji wykorzystuje tylko i wy┼é─ůcznie ┼Ťwie┼╝e produkty pochodz─ůce z terytoriów, gdzie tradycja rolnicza niezmiennie ma nadrz─Ödne znaczenie. 

Powierzchnia produkcyjna si─Öga ok. 15000 metrów kwadratowych, a zak┼éady produkcyjne wyposa┼╝one s─ů w najbardziej zaawansowane technologicznie maszyny, które umo┼╝liwiaj─ů  sprawne przeprowadzenie pe┼énego cyklu produkcyjnego na wszystkich liniach.

Firma gwarantuje najlepsz─ů jako┼Ť─ç produktów, które na ka┼╝dym etapie przechodz─ů ┼Ťcis┼ée kontrole - od zbiorów a┼╝ do momentu s┼éoikowwania. Ogromne do┼Ťwiadczenie i dba┼éo┼Ť─ç o doskona┼é─ů jako┼Ť─ç produktów zosta┼éo potwierdzone certyfikatem jako┼Ťci UNI EN ISO: 2008 DNV.

Asortyment prezentuje do┼Ť─ç szeroki: od karczochów, oliwek, bak┼éa┼╝anów, a┼╝ do grzybów i wielu innych warzyw przetwarzanych wed┼éug najbardziej cenionych tradycji rolnmiczych.

 

www.delizia2000.eu

 

 

 

 

 

10. Molino Iaquone

Firma wyspecjalizowana w produkcji wysokiej jako┼Ťci m─ůki pszennej, mieszanek i specjalistycznych sk┼éadników, produktów ekologicznych i zdrowotnych przeznaczonych do produkcji pizzy, chleba, ciasta, ┼Ťwie┼╝ego makaronu i ciastek. Ci─ůg┼ée innowacje technologiczne pozwalaj─ů na uzyskanie bardziej dog┼é─Öbnej wiedzy na temat surowców, sk┼éadników i interakcji mi─Ödzy nimi. Firma stawia na rozwój i produkcj─Ö coraz to nowszych m─ůk, mieszanek i sk┼éadników do profesjonalnych wypieków. Od 1950 roku tradycja i ogromne do┼Ťwiadczenie towarzyszy  selekcji pszenicy, mieleniu i przygotowaniu m─ůki. Labolatoria fizyczna, analizy chemiczne oraz praktyczne testy s─ů niezb─Ödne do kontroli jako┼Ťci, które maj─ů fundamentalne znaczenie dla rozwoju firmy.

 

www.molinoiaquone.com




11. San Pellegrino

Od 1899 roku Grupa San Pellegrino jest nazw─ů wymiawian─ů na ca┼éym ┼Ťwiecie, stanowi synonim najwy┼╝szej klasy i jako┼Ťci. Proodukty tej marki znane s─ů na ca┼éym ┼Ťwicie  w ponad 120 krajach na 5 kontynentach. Wszystkie produkty San Pellegrino, zarówno aperitify bezalkoholowe do drinków, jak i wody mineralne to przyk┼éad doskona┼éej jako┼Ťci. Ze wzgl─Ödu na  pochodzenie i silne relacje z w┼éosk─ů kultur─ů i tradycj─ů San Pellegrino ┼Ťwietnie odzwierciedla w┼éoski styl po┼é─ůczony z ┼Ťwietn─ů zabaw─ů i dobr─ů w┼éosk─ů kuchni─ů. Wielcy kucharze i smakosze z ca┼éego ┼Ťwiata, zaczynaj─ůc od Stanów Zjednoczonych, Kanady, Francji, Wielkiej Brytanii, ko┼äcz─ůc na Japonii i Emiratach Arabskich zgadzaj─ů si─Ö co do jednego: San Pellegrino to kwintesencja w┼éoskiego stylu ┼╝ycia oraz dobrego smaku, dlatego produkty tej firmy powinny zago┼Ťci─ç na najbardziej wykwintnych sto┼éach na ┼Ťwiecie.

 

www.sanpellegrino.com

12. Italdroghe

Jest to firma, która dzia┼éa na rynku ju┼╝ od 3 pokole┼ä i zajmuje sie sprzeda┼╝─ů przypraw spo┼╝ywczych i zió┼é. Dzi─Öki ogromnej pasji, wyj─ůtkowo wysokiemu poziomowi wiedzy, oraz wieloletniemu do┼Ťwiadczeniu, nad którym pracowa┼éy a┼╝ 3 pokolenia, Italdroghe mo┼╝e pochwali─ç si─Ö bardzo wysokiej jako┼Ť─çi produktami. Firma zawsze stara┼éa si─Ö zaspokoi─ç wszelkie potrzeby klientów przede wszystkim dzi─Öki zdolno┼Ťci przewidywania tego, co b─Ödzie stanowi┼éo trend i innowacj─Ö na rynku.

Italdroghe to spó┼éka, której zak┼éady produkcyjne s─ů po┼éo┼╝one w miejscowo┼Ťci  San Martino di Lupari Via Strozzi 7, w pó┼énocnej prowincji Padwy.

Pocz─ůtki firmy si─Ögaj─ů lat 20 i 30, kiedy to istnia┼éa pod nazw─ů Idea. Latami przechodzi┼éa ró┼╝nego rodzaju transformacje, a┼╝ do momentu, w którym otrzyma┼éa ostateczn─ů nazw─Ö w latach 70 - Italdroghe.

Mimo zmiany nazwy na przestrzeni lat, cz┼éonkowie rodziny Smania zawsze bezpo┼Ťrednio zajmowali si─Ö prowadzeniem firmy. Sta┼éy rozwój technologiczny produkcji oraz rozwój samego rynku i konsumpcji sprawi┼é, ┼╝e firma stara┼éaa si─Ö jak najdok┼éadniej dostosowa─ç asortyment do potrzeb klientów. Zosta┼éa uhonorowana certyfikatem ISO 9001: 2000, zgodnie z przepisami prawa realizuje wszystkie procedury HACCP oraz kontroluje i analizuje przy pomocy wykwalifikowanych instytucji jako┼Ť─ç swoich produktów.

 

www.italdroghe.it

 

13. Universal Caffe

Firma powsta┼éa w 1963 roku w Pescarze, kiedy to Raffaele Camiscia otworzy┼é swoj─ů pierwsz─ů palarni─Ö kawy. Mi┼éo┼Ť─ç do kawy i ogromna pasja zwi─ůzana z jej perfekcyjnym zaparzaniem sprawi┼éy, ┼╝e ów za┼éo┼╝yciel wci─ů┼╝ d─ů┼╝y┼é do doskona┼éo┼Ťci. Postanowi┼é równie┼╝ za┼éo┼╝y─ç spó┼ék─Ö, aby sta─ç si─Ö prawdziwie du┼╝─ů firm─ů je┼Ťli chodzi o przemys┼é kawowy i szeroko otworzy─ç si─Ö na rynek mi─Ödzynarodowy.

Dzi┼Ť w┼éa┼Ťcicielem Universal Caffe jest córka za┼éo┼╝yciela, Natasha Camiscia. Firma sta┼éa si─Ö niezwykle znanym eksporterem ju┼╝ w ponad 25 krajach na ┼Ťwiecie, dysponuje zaawansowanymi technologicznie urz─ůdzeniami i liczy ponad 50 pracowników zatrudnionych w ró┼╝nych sektorach.

W przeci─ůgu kliku lat firma sta┼éa si─Ö liderem je┼Ťli chodzi o przemys┼é kawowy we W┼éoszech nie tylko dzi─Öki modernizacji, ale przede wszystkim dzi─Öki poprawno┼Ťci moralnej.  Te cechy zawsze by┼éy charakterystyczne dla rodziny Camiscia i Universal, dobrze znanej ze swojej aktywno┼Ťci spo┼éecznej i inicjatyw na rzecz wspierania innych.

Obecnie misj─ů Universal Caffe sta┼éo si─Ö po┼é─ůczenie tradycji rzemie┼Ťlniczej, która gwarantuje najlepsz─ů jako┼Ť─ç produktów i nowoczesno┼Ťci, która pozwala na to, aby uzyska─ç unikalne, wyrafinowane mieszanki kaw.

 

www.universalcaffe.com







14. Roem Group

Jedna z najwi─Ökszych firm zajmuj─ůcych si─Ö przetwarzaniem skorupiaków w Europie. Ma swoje oddzia┼éy zarówno w Holandii, jak i w Niemczech. G┼éównym zainteresowaniem kontrahentów ciesz─ů si─Ö ma┼é┼╝e, krewetki i ostrygi.

Holenderska firma Roem van Yerseke BV znajduje si─Ö w Yerseke, sk┼éada si─Ö z kilku zak┼éadów produkcyjnych: fabryki przetwarzaj─ůcej, oczyszczaj─ůcej, dzia┼éki hodowlanej i wyl─Ögarni.

Niemiecka firma "Królewski Frysk GmbH specjalizuje si─Ö w skorupiakach mro┼╝onych.

G┼éownym atutem grupy jest jej samodzielno┼Ťc je┼Ťli chodzi o chów ma┼é┼╝y jadalnych na przestronnych dzia┼ékach hodowlanych w holenderskim i niemieckim Waddensee. Ko┼äcowy etap procesów zawsze ma miesjce w Oosterschelde, znajduj─ůcym si─Ö w jednych z najbardziej czystych i od┼╝ywczych wód ┼║ródlanych, które mo┼╝na znale┼║─ç w Europie.

 

www.roemvanyerseke.nl

15. Tre Donne

Tre Donne to gospodarstwo mieszcz─ůce si─Öw regionie Piemontu(pó┼énocno-zachodniej cz─Ö┼Ťci W┼éoch) na s┼éynnych wzgórzach Langhe, na których w blasku s┼éo┼äca gor─ůcej Italii rodz─ů si─Ö tak popularne odmiany winogron jak: Barolo, Barbaresco, Barbera, Nebbiolo, Dolcetto i wiele innych. Rodzina Lequito rozpocz─Ö┼éa produkcj─Ö  wina ju┼╝ w 1850 roku. W ci─ůgu ostatnich lat obszar produkcji wina znacznie si─Ö zwi─Ökszy┼é, dzi─Öki czemu firma mog┼éa sobie pozwoli─ç na sprzeda┼╝ na wi─Öksz─ů skal─Ö. Dzi┼Ť stara tradycja produkcji wina rodziny Lequio jest nadal ┼Ťci┼Ťle strze┼╝ona przez trzy siostry (Rossane, Daniele i Antonelle), co te┼╝ podkre┼Ťla nazwa firmy "Tre Donne", czyli Trzy Panie.

Wszystkie etapy produkcji wina s─ů przeprowadzane zgodnie z tradycyjnymi metodami, bardzo uwa┼╝nie i bez wykorzystania jakichkolwiek ┼Ťrodków chemicznych, które mog┼éyby ┼éatwo zaszkodzi─ç ro┼Ťlinom i znacznie obni┼╝y─ç jako┼Ť─ç winogron.

www.tredonne.it

16. Vinoe

Vinoe jest to wyj─ůtkowa marka, która w nied┼éugim czasie sta┼éa si─Ö rozpoznawalna na ca┼éym ┼Ťwiecie. W swojej bogatej ofercie prezentuje ró┼╝norodne gatunki win o ciekawym sk┼éadzie. Do ich produkcji wykorzystano tylko i wy┼é─ůcznie starannie wyselekcjonowane, najlepsze odmiany szlachetnych winoro┼Ťli. Dodatkowo producent ┼Ťwietnie potrafi┼é znale┼╝─ç kompromis pomi─Ödzy doskona┼é─ů jako┼Ťci─ů produktu, a wyj─ůtkowo atrakcyjn─ů cen─ů. ┼Ümia┼éo mo┼╝na uledz stwierdzeniu, i┼╝ dzi┼Ť marka nie ma sobie równych w swojej bran┼╝y.

Firma Vinoe charakteryzuje si─Ö nowoczesnym i atrakcyjnym wizerunkiem, który pozwoli┼é w ostatnich latach na wzrost sprzeda┼╝y a┼╝ o 30%. Ma znacz─ůcy udzia┼é na rynku je┼Ťli chodzi o sprzeda┼╝ detaliczn─ů i hurtow─ů. Smak i jako┼Ť─ç win Vinoe z Abruzzo doceni┼éo wiele pa┼ästw na ca┼éym ┼Ťwiecie, a g┼éównym kierunkiem eksportu sta┼éy si─Ö takie pa┼ästwa jak: Kanada, USA, Szwajcaria, Niemcy, Belgia, Anglia, Francja, Austria, Polska i Czechy.

 

www.creavini.it

17. Fiorucci

 Firma powsta┼éa ju┼╝ w 1850 roku w malutkiej wiosce Nursja, na wzgórzach Umbrii,  s┼éyn─ůcej z  produkcji mi─Ösa i w─Ödlin. Wie┼Ť ta to rodzinny dom Fiorucci, pierwszych  za┼éo┼╝ycieli firmy. Chc─ůc da─ç szans─Ö realizacji swoich pomys┼éów i marze┼ä Innocenzo  Fiorucci przeniós┼é si─Ö wraz ze swoim biznesem do Rzymu. Tutaj, w du┼╝ym mie┼Ťcie zaczyna swoj─ů prawdziw─ů  przygod─Ö z w─Ödlinami i udaje mu si─Ö odnie┼Ť─ç pierwsze sukcesy: w krótkim czasie  staje si─Ö w┼éa┼Ťcicielem linii w─Ödlin "norcineria" - g┼éównie dla sklepów w ca┼éej stolicy  W┼éoch. Ale to by┼é dopiero pocz─ůtek. Piorytetem Fiorucciego sta┼éo si─Ö  rozpowrzechnienie fimry na ca┼éy kraj. W 1950 za┼éo┼╝y┼é Industria Romana Carni e  AFFINI, znane równie┼╝ jako IRCA. Jego g┼éównym celem by┼éo zjednoczenie  rzemie┼Ťlniczej tradycji  i produkcji w─Ödlin na skal─Ö przemys┼éow─ů. Jak wiadomo, aby  spe┼éni─ç swoje marzenia, potrzebny jest sta┼éy poziom zaanga┼╝owania i czasu, co  szczególnie, od samego pocz─ůtku charakteryzowa┼éo rodzin─Ö Fiorucci. Dzi┼Ť w─Ödliny tej marki mo┼╝na znale┼║─ç na sto┼éach w ca┼éych W┼éoszech. Silne i rozpoznawalne logo nada┼éo firmie to┼╝samo┼Ťci - po raz pierwszy zarejestrowane wraz z legendarnym Norcinetto w 1975 roku. By┼é to pierwszy krok ku nowym horyzontom - rozprowadzaniu produktu równie┼╝ za granic─Ö. Ju┼╝ w 1990 roku Fiorucci osi─ůgn─Ö┼éo liczb─Ö 25 krajów, do których stale eksportowano w─Ödliny. W zaledwie 10 lat ta liczba si─Ö podwoi┼éa - dzi┼Ť w 60 krajach mo┼╝na kupi─ç produkty Fiorucci. Jako ┼╝e firma ca┼éy czas stawia sobie nowe wyzwania w 2003 roku stworzy┼éa nowy sektor us┼éug, typowo pod restauracje . Od tego momentu konsument nie musia┼é cieszy─ç si─Ö swoimi ulubionym produktami tylko i wy┼é─ůcznie w domowym zaciszu,  Fiorucci sta┼éo si─Ö bardzo popularne równie┼╝ w sektorze HORECA. 

Dzi┼Ť Fiorucci jest jednym z liderów je┼Ťli chodzi o produkcj─Ö w─Ödlin. W 2011 sta┼éo si─Ö cz─Ö┼Ťci─ů Campofrio Food Group, mi─Ödzynarodowej grupy zajmuj─ůcvej si─Ö przetwórstem mi─Ösa. By┼é to kolejny krok w kierunku wspó┼éczesno┼Ťci i przysz┼éo┼Ťci, która pozwala Fiorucci rozwija─ç si─Ö i dzieli─ç si─Ö wiedz─ů, do┼Ťwiadczeniami i zasobami. Co dalej? Tylko czas mo┼╝e nam pokaza─ç, co tak na prawd─Ö przyniesie przysz┼éo┼Ť─ç. Fiorucci nadal ma swoje ambicje i marzenia. Miejmy nadziej─Ö, ┼╝e si─Ö spe┼éni─ů, tak jak marzenie, które urodzi┼éo si─Ö w ma┼éym, rodzinnym sklepiku150 lat temu.      

www.fiorucci.it

18.Perino

PERINO to znacznie wi─Öcej ni┼╝ makaron.

Fascynacja w┼éosk─ů kultur─ů pasta fresca szybko przerodzi┼éa si─Ö w pasj─Ö, która dzi┼Ť stanowi podstaw─Ö nasze dzia┼éalno┼Ťci. Dzi─Öki zaanga┼╝owaniu i wieloletniej praktyce stworzyli┼Ťmy bogat─ů ofert─Ö ┼Ťwie┼╝ych, g┼é─Öboko mro┼╝onych makaronów, które zaspokajaj─ů gusta nawet najbardziej wybrednych smakoszy.

Naszym celem jest dostarczenie produktów o najwy┼╝szej jako┼Ťci do lokali gastronomicznych, w których szefowie kuchni proponuj─ů swoim klientom wyrafinowane dania i niezapomniane prze┼╝ycia smakowe.


Produkuj─ůc ┼Ťwie┼╝e makarony, nie zapominamy tak┼╝e o w┼éoskich korzeniach i tradycji, któr─ů pragniemy kultywowa─ç i rozpowszechnia─ç na polskim rynku.

Wychodzimy z założenia, że w drodze do perfekcji nigdy nie jest się u celu, dlatego nieustannie udoskonalamy nasze produkty i dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta była jeszcze lepsza.

Stawiamy na jako┼Ť─ç.

┼ü─ůcz─ůc tradycyjne receptury, starannie dobrane naturalne sk┼éadniki oraz wieloletnie do┼Ťwiadczenie, jeste┼Ťmy w stanie zaoferowa─ç produkty najwy┼╝szej jako┼Ťci.

Podczas codziennej pracy dok┼éadamy wszelkich stara┼ä, aby nasz ┼Ťwie┼╝y makaron spe┼énia┼é oczekiwania najbardziej wymagaj─ůcych klientów. Aby jego smak nieustannie urzeka┼é i zachwyca┼é.

Kontrolujemy proces produkcji na ka┼╝dym jego etapie, skrupulatnie sprawdzaj─ůc ka┼╝dy szczegó┼é, dzi─Öki czemu mo┼╝emy zagwarantowa─ç unikaln─ů jako┼Ť─ç i smak naszych wyrobów.

Ekskluzywne produkty

Nasz─ů ofert─Ö kierujemy g┼éównie do gastronomii – do hoteli, restauracji, firm cateringowych, które chc─ů zaproponowa─ç swoim klientom ekskluzywne dania o wyj─ůtkowym, niestandardowym smaku.

Wychodz─ůc naprzeciw potrzebom rynku, oferujemy ca┼é─ů gam─Ö ┼Ťwie┼╝ych, g┼é─Öboko mro┼╝onych makaronów, które idealnie wkomponuj─ů si─Ö w oryginalne menu. D┼éugie pomidorowe tagliatelle, krótkie, krótkie maccheroncini, nadziewane ravioli czy r─Öcznie robione tortellacci z pewno┼Ťci─ů wzbogac─ů kart─Ö da┼ä i przyci─ůgn─ů nowych klientów.

Krótki czas gotowania naszych makaronów wp┼éywa na szybko┼Ť─ç wydawania da┼ä, a co za tym idzie – krótki czas oczekiwania klientów. Ponadto mo┼╝liwo┼Ť─ç przygotowania da┼ä „al momento” sprawia, ┼╝e klient otrzymuje makaron zawsze al dente – jak w prawdziwej w┼éoskiej reastauracji.

Pragniemy dostarczy─ç makarony, które ka┼╝dy szef kuchni b─Ödzie serwowa┼é z dum─ů i przekonaniem, ┼╝e oferuje swoim klientom produkty z najwy┼╝szej pó┼éki. 

www.perino.pl


19.Levico

Pod ka┼╝dym wzgl─Ödem wyj─ůtkowa, podobnie jak region, z którego pochodzi. LEVICO powstaje na obszarze po┼éo┼╝onym 1660m n.p.m w alpejskim mie┼Ťcie Trentino - jednym z najbardziej ekologicznych regionów W┼éoch. Butelkowana tylko i wy┼é─ůcznie w szkle, czyli jedynym surowcu, który jest w 100% ekologiczny, a przy tym zachowuje najwy┼╝sz─ů jako┼Ť─ç i wyj─ůtkowy smak produktu. Dzi─Öki temu, ┼╝e ma bardzo niski poziom rozpuszczalnych substancji sta┼éych (36mg/l) Levico jest klasyfikowana jako jedna z najbardziej lekkich, naturalnych wód mineralnych w Europie. Jest bez w─ůtpienia najlepszym rozwi─ůzaniem dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia.

www.levicoacque.it



20. Brugnolo

W 1951 Mario Brugnolo w wieku 19 lat pod─ů┼╝y┼é za intuicj─ů i otworzy┼é swój pierwszy sklep w─Ödliniarski w Peraga (Vigonza). Swoje przekonanie co do sukcesu firmy opiera┼é na siedmioletniemu do┼Ťwiadczeniu jako rze┼║nik, które naby┼é na podmiejskich hurtowniach w pobli┼╝u Paudy oraz dzi─Öki swojej pasji do pracy, która sk┼éoni┼éa go równie┼╝ do porzucenia rodzinnej tradycji farmerskiej. W wieku lat 22 Mario Brugnolo sta┼é si─Ö ju┼╝ w┼éa┼Ťcicielem 2 sklepów w Paudzie i tam te┼╝ pozna┼é Mirell─Ö, kobiet─Ö, która sta┼éa si─Ö jego ┼╝yciowym partnerem, matk─ů 5 dzieci i naturalnym natchnieniem dla przedsi─Öbiorczej duszy. W 1975 postanowi┼é otworzy─ç podziemny warsztat na rodzinnej farmie przeznaczony do produkcji w┼éoskich specjalno┼Ťci, takich jak salami Veneto czy dojrzewaj─ůce kie┼ébasy. 

Kilka lat temu firma rozpocze┼éa budow─Ö nowoczesnego zak┼éadu przemys┼éowego w pe┼énej zgodno┼Ťci ze zdrowotnymi normami przyj─Ötymi prze UE tak, aby sprosta─ç wci─ů┼╝ rosn─ůcym zapotrzebowaniom na coraz to wy┼╝sz─ů jako┼Ť─ç produktów.

 

 

www.salumificiobrugnolo.it


21.NOVA
 

          

Zachwy─ç si─Ö jako┼Ťci─ů prostej, a zarazem genialnej kuchni Nova, która jest znana ┼Ťwiatu przede wszystkim ze wzgl─Ödu na starannie wyselekcjonowane warzywa, owoce oraz grzyby przeznaczone do marynowania, sosy, kremy, a wszystko to przygotowane wed┼éug unikatowej i niezawodnej w┼éoskiej receptury.



22.Ficacci

To firma zajmuj─ůca si─Ö pordukcj─ů oliwek od 5 dekad (powsta┼éa w 1964 roku). Charakteryzuje j─ů nowoczesn─ů struktur─ů produkcji, solidn─ů sieci─ů dostawców oraz systemem jako┼Ťci opartym na bezpiecze┼ästwie ┼╝ywno┼Ťci.

23.Gi.metal

Czym si─Ö zajmuje?

Przyrz─ůdy do pizzy - kreatywno┼Ť─ç, poszukiwania innowacji i perfekcjonizm to trzy cechy, które s─ů charakterystyczne dla przyrz─ůdów zaprojektowanych do szerokiego u┼╝ytku: zarówno dla profesjonalistów jak i dla tych, którzy zajmuj─ů si─Ö gastronomi─ů tylko rekreacyjnie. Idealne dla tych, którzy tworz─ů pizz─Ö i dla obs┼éuguj─ůcych punkty spo┼╝ywcze, przygotowuj─ůcych kursy w restauracjach czy jadalniach.

Niezwykle lekkie i idealnie dopasowane

Wykorzystane materia┼éy i metody produkcji s─ů ci─ůgle analizowane i ulepszane dla uzyskania maksymalnej funkcjonalno┼Ťci, ┼éatwe w u┼╝ytkowaniu, solidne i bezpieczne, uznane i nagrodzone mi─Ödzy innymi przez TÜV, posiadaj─ů atesty na swoj─ů przydanto┼Ť─ç przy zamierzonym stosowaniu.

www.gimetal.it

24. Arcasa

 

Firma zosta┼éa za┼éo┼╝ona przez Gino Sartor w 1982 pod nazw─ů "La commissionaria Veneta". Razem ze swoj─ů ┼╝on─ů Vann─ů Gino rozpocz─ů┼é dzia┼éalno┼Ť─ç zwi─ůzan─ů ze sprzeda┼╝─ů produktów do czyszczenia pomieszcze┼ä domowych tak, aby najpierw pozna─ç potrzeby potencjalnych klientów i zaopatrzy─ç ich w produkty bardzo wysokiej jako┼Ťci, które mia┼éyby sprosta─ç ich oczekiwniom.

Pierwszy sukces na du┼╝─ů skal─Ö osi─ůgn─ů┼é w 1997 z pomoc─ů swoich dzieci Devisa i Cristiana, kiedy to po raz pierwszy utworzono i zarejestrowano ARCASA®. G┼éowna siedziba firmy zosta┼éa za┼éo┼╝ona we W┼éoszech W San Mrtino.

Producent specjalizuje si─Ö w produkcji artyku┼éów do sprz─ůtania, w szczególno┼Ťci g─ůbek, ┼Ťcierek,  r─Ökawiczek, przyrz─ůdów typu zmiotki, mopy itd. 

25 .Matrix

Nowa marka która ci─Ö zaskoczy! Producent posiada bardzo ciekawy asortyment z tak zwanej wy┼╝szej pólki w niezwykle rozs─ůdnych cenach! Matrix oferuje preparaty bardzo wysokiej jako┼Ťci, w wygodnym pakowaniu, z zastosowaniem odpowiednich technik produkcji. Linia produktów zosta┼éa przygotowana g┼éównie z my┼Ťl─ů o najcz─Ö┼Ťciej czyszczonych miejscach, dlatego firma specjalizuje si─Ö w produkcji mi─Ödzy innymi : myd┼éa w p┼éynie, p┼éynów do zmywarek automatycznych i r─Öcznych, do higieny i czyszczenia powierzchni w kuchni i ┼éazience, ogólnego czyszczenia  szk┼éa oraz pozosta┼éych obiektów u┼╝ytku domowego.

26 .Bertagni








Bertagni to jeden z najstarszych producentów nadziewanych makaronów we W┼éoszech. Jest to równie┼╝ jedyny producent, który do swojej receptury dodaje jaja tylko i wy┼é─ůcznie z wolnego wybiegu, m─ůk─Ö typu 00 i szczypt─Ö semoliny, bez dodatku wody.

Dzi┼Ť ┼Ťwie┼╝y makaron Bertagni jest obecny w ponad 40 krajach, na 5 kontynentach i jest dost─Öpny tylko w najlepszych sklepach spo┼╝ywczych. Historia tej wyj─ůtkowej firmy rozpocz─Ö┼éa si─Ö ok. 130 lat temu  w 1882 roku w warsztacie Luigiego Brtagni w Bolonii.